10/27/2013

Vilken dag är det idag?
Idag är det söndag.

Vad ska du göra ikväll?
Försöka städa lite i lägenheten och invänta min roomie.

Säg två bra uttryck:
-jävlar i min lilla låda
-ohlala (som dom faktiskt använder på riktigt i frankrike)

Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den vara?
Hmm... Det skulle nog vara dagen efter en tenta, så att man skulle kunna lägga det bakom sig. Och ha en hemmafest planerad på kvällen, helst hos mig för då kommer det bara människor man tycker om. Sen går vi ut någonstans och har en jäkligt klockren kväll. 
























(den här bilden kommer ju också från en perfekt dag, första sommarvärmen i parre och jag och julle som drack appeltinis jämt så fort vi var lediga).

Känsla prick nu
Jag är helt överfylld med ångest, sån där riktig jävla söndagsångest. Fick precis underkänt på en uppsats med så känner att jag håller på att drunkna lite. 

Vem saknar du?
Julia, Elin, Miranda, Lovisa, Emelie
























Något som är asbra att ha:
En stavmixer, saknar att ha det varje dag

Vad är du bra på?
Oregelbundna franska verb! Skoja, jag är bra på att vara dålig på oregelbundna franska verb...

Vad vill du ha?
Asså tänk om alla mina bästa vänner bott i samma stad, det vill jag ha. 

Vad tycker du är roligt?
Jag tycker snapchat är typ det roligaste i livet just nu. Speciellt mina egna. Sen skrattar jag ALLTID till getklippet, när vi pratar danska på jobbet och till tompas skämt. 

Vad är du dålig på?
Att ha självdiciplin...

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Som törnrosa typ.

Vem är du kär i just nu?
Jag är kär i min katt, hon är inte speciellt social men inatt låg hon tätt intill mig hela natten.

Vad var det senaste du skrev i word?
Nåt blaj på en uppsats (franska) - den som blev underkänd, hurray.

Får vi se hur du ser ut nu i din webkamera?
















Topp 6 artister enligt din spotify:
1. veronica maggio
2. kendrick lamar
3. a.s.a.p rocky
4. eminem
5. rodriguez
6. monica zetterlund
(se på fan vilken blandning va)

Vad läser du just nu?
Alltings början

Inga kommentarer: